Ankaralılar Mamak Belediyesinin çalışmalarını değerlendirdi

Mamak'ta yaşamayı Mamaklılara sorduk. Mamak Belediyesini Mamaklı olmayı vatandaşlar uzattığımız mavi mikrofona konuştu. Vatandaşlar belediyenin çalışmalarını Murat Köseyi ve Mamak’ı değerlendirdi.

ANKARA 29.09.2022, 10:20 29.09.2022, 11:21
Ankaralılar Mamak Belediyesinin çalışmalarını değerlendirdi

Mamak'ta yaşamayı Mamaklılara sorduk. Mamak Belediyesini Mamaklı olmayı vatandaşlar uzattığımız mavi mikrofona konuştu. Vatandaşlar belediyenin çalışmalarını Murat Köseyi ve Mamak’ı değerlendirdi.

Süleyman Karayik: ‘’Boğaziçi’nde oturuyorum memnunum. Emekliyiz çalışmıyoruz. Şikayetçi olduğum yönleri yok’’ dedi.

Gökmen Karadağ: ‘’Mamak Boğaziçi’nde oturuyorum. Belediye çalışmalarında memnun değilim, hizmet yetersiz, kaldırımlar bahçeler yetersiz. Hayırlı olsun seçen seçmiş ne diyelim’’ dedi.

Berra Hanım: ‘’Geçen gün bir organizasyon olmuştu sanırım festival falan güzeldi de hep çocuklara yönelikti. Bence gençlere yönelikte yapması gerekiyor Mamak Belediyesinin. Yaz tatillerinde kamplar falan oluyordu önceden, onların olmasını güzel oluyor bence’’ dedi.

Güven Bakırcı ve Semra Bakırcı: ‘’Şimdilik memnunuz şikayetçi olduğumuz bir şey yok’’ dedi.

Sümeyye Ezgi Dinç: ‘’Memnunum dışarı çıkınca koşu yapıyoruz zaten başkada bir şey yapmıyoruz. Park ve bahçelerinden de memnunum’’ dedi.

İsmini vermek istemiyor: ‘’Daha yeni taşındık hiçbir bilgimiz yok. Tarsus’tan taşındık, soğuk buldum, insanları da soğuk. Buraya yeni taşındığımız için bilmiyoruz, yorum yapmak istemiyorum’’ dedi.

İsmini vermek istemiyor: ‘’Vallahi bence hoş insanlar. Ben seviyorum Mamak’ı güzel yer belediye başkanımızda çok iyi Murat Köse, çalışmaları çok hoşumuza gidiyor sosyal belediyesi. Yani bir memnuniyetsizliğimiz yok gayet güzel Mamak da güzel seviyoruz. Selamlar saygılar, etkinliklerini çok seviyoruz arttırmasını da rica ediyoruz Belediyemizden’’ dedi.

İsmini vermek istemiyor: ‘’Valla biz yabancıyız. Çankaya’da oturuyoruz. Buradan geçerken arabamız bozuldu. 1 saattir bekliyoruz. Güzel çalışmaları, Çankaya’dan güzel, Çankaya’da oturuyoruz hiç memnun değiliz’’ dedi.

İsmini vermek istemiyor: ‘’Hiç menün değilim, ne yapıyor ne ediyor bilmiyorum ki ortaokulun orada oturuyoruz. Lise var ya orada oturuyorum. Ortalıkta olan bir şey yok, güzelleştireceğiz dedi ama yok. Allah razı olsun sağ olsun ortalık düzgün. Alışverişle herhalde orayla ilgilenmiyor belediye marketlere pazarlara zabıta gelmiyor bir şey etmiyor. Marketin üzerinde oturuyorum her gün kavga oluyor. Kasalardan geçemiyoruz. Oraların marketin düzelmesini istiyoruz. Marketin önünde çadır yaptılar gelseniz de bir görseniz. Hayırlısı olsun şuralarda yeşerdi iyi kötü oturuyoruz. Yine de bir şey demiyorum’’ dedi.

Cihan Tip: ‘’Valla biz hala bir çalışma göremedik. Ulaşımı çok az. Dışarı çıktığımız zaman genelde Kızılay’a gideriz’’ dedi.

Diyar Işır: ‘’Mamak’ta daha çok zaten belli başlı parklar var oralarda dolanıyoruz o şekilde parklarından orta halli memnunum. Ne iyi ne de kötü. Hizmeti az yukarılara çıktığınız zaman Abidinpaşa falan tarafı daha hareketli sosyal anlamda daha iyi. Biraz burası sönük’’ dedi.

Züleyha Akdemir: ‘’Valla şimdilik bir şey söyleyemem, şimdiye kadar hiç şikâyet etmedim yani. Devam ediyor çalışmalara görüyoruz yani gidiyoruz geliyoruz. Ben aile yaşam merkezine de gidiyorum, orada da görüyorum. Şimdilik memnunuz önümüzdeki sene ne olacak bilmiyoruz. İğne oyasına gittim, dikişe gittim onlara gittim. Kurs güzeldi, hocamız becerikli bir bayan olduğu için tekniklerini öğrendik gördük. Dikişte de aynı hocamız ilgilendi, tekniklerini gördük hep. Ben fazla gidemedim. 8 ay eğitim sürdü okullarla aynı, vatandaşlara öneririm. Gitsinler, evde oturana kadar bir şeyler öğrensinler, bir şeylerden faydalansınlar. Evde durmasınlar yani tek istediğim o, başka bir şey istemiyorum’’ dedi.

Bekir Kaya: ‘’Bir sıkıntım yok yani ben kendim zaten memurum öyle belediyede değilim’’ dedi.

Fatma Körkemiz: ‘’Evet tabii ki memnunuz. Yüzme havuzları yaptı, güzel şeyler yaptı, millet bahçeleri yaptı. Neden olmasın çok mutluyuz. Evet ne demek her şeyimiz çok güzel, ülkemizde huzur içindeyiz keyfimiz yerinde 2023’de yine Tayyip Erdoğan diyeceğiz. Yine AKP diyeceğiz’’ dedi

Abdullah Tekin: ‘’Her şeyden şikayetçiyim EGO sıkıntımızı gidermeli bence valla çalışma yapması lazım ara mahallere falan’’ dedi.

Boran Güler: ‘’Yollar düzgün değil araba süremiyoruz. Yoların düzgün olmasını tek sıkıntımız EGO çok sıkışık hasta oluyoruz onların yüzünden mikrop yani pislik öyle. Otobüs seferlerinin fazla olması lazım, o yüzden kalabalık oluyor. İnsanlar parfüm falan sıkıyorlar, hasta oluyoruz bizde o yüzden’’ dedi.

Ali Bahşi: ''4 sene oluyor ben buraya geleli bir şey görmedim. Şu döşenen boruları gördüm. Başkada bir hizmet görmedim yani, kaldırımlarda çok çarpıklıklar var. Direkleri sökmüşler ama tam olarak kesmemişler dışarıda duruyor onlara hiç bakmıyorlar. Şurada sağa döndüğün zaman ileride büyük bir çukur var, geçen seneden beri duruyor. Ne bakan var, ne de bir şey yapan var. İlgilenmiyorlar, kaldırımlar çok bozuk yani başkada bir hizmet görmedik yani bilmiyoruz'' dedi.

İrem Nur Bulut: ‘’Evet memnunum. Spor merkezi açılmış buz pateni falan güzel yani. Bizim orada millet bahçesi var. Güzel yer güzel yapmışlar. Halk eğitim kurslarına tatillerde gitmeyi düşünüyorum’’ dedi.

Hakkı Güzel: Başka yerlere çalışıyorlar buraya çalışmıyorlar ki. Gidip burada oy alıyor, gidiyor başka yerlerde yatırım yapıyor. Memnun değiliz, ben öyle biliyorum bilmiyorum yani.

Hamdi Atik: ‘’Gayet memnunum, çok memnunum öyle az da değil yani, her şey güzel. Bu benim için gurur verici onur verici. Mamaklı olaraktan, böyle bir başkanın seçilmesi bana onur verir şeref verir. Genellikle memnunum yani çok memnunum az buz da değil yani. Benim şikayetçi olduğum hiçbir şey yok. Dört dörtlük, gayet memnunum’’ dedi.

Halis Boskuş: Tabii canım çalışıyorlar ya baksana tertemiz. Ben pehlivanım bak öyle çalışmazsa el enseyi çekerim. İyi herkes çalışıyor. Memnunuz öyle bir şeyimiz yok. Eskiden böyle parklar neredeydi yoktu. Valla şuralar hep topraktı her yere bakıyorlar tertemiz. Allah razı olsun. Hangisi olursa olsun buraya çalışmaya geldik. Çalışmam diye bir şey yok’’ dedi.

Yorumlar (0)
Günün Anketi Tümü
Boğazlıyan Belediyesi’nin çalışmalarından memnun musunuz?
Boğazlıyan Belediyesi’nin çalışmalarından memnun musunuz?
Namaz Vakti 03 Aralık 2022
İmsak
Güneş
Öğle
İkindi
Akşam
Yatsı
Puan Durumu
Takımlar O P
1. Fenerbahçe 13 29
2. Galatasaray 13 27
3. Adana Demirspor 13 24
4. Konyaspor 14 24
5. Başakşehir 13 24
6. Kayserispor 14 23
7. Trabzonspor 13 23
8. Beşiktaş 13 22
9. Alanyaspor 14 17
10. Gaziantep FK 13 16
11. Antalyaspor 12 16
12. Giresunspor 13 15
13. Kasımpaşa 13 15
14. Hatayspor 13 14
15. Karagümrük 13 13
16. Ankaragücü 13 13
17. Sivasspor 14 11
18. İstanbulspor 13 8
19. Ümraniye 13 7
Takımlar O P
1. Eyüpspor 16 37
2. Rizespor 14 25
3. Pendikspor 14 25
4. Keçiörengücü 14 25
5. Boluspor 14 25
6. Samsunspor 14 24
7. Manisa FK 14 23
8. Bodrumspor 14 22
9. Bandırmaspor 14 21
10. Sakaryaspor 15 19
11. Altay 14 18
12. Adanaspor 14 17
13. Göztepe 13 17
14. Tuzlaspor 15 16
15. Erzurumspor 14 14
16. Altınordu 14 12
17. Ö.K Yeni Malatya 15 11
18. Gençlerbirliği 14 7
19. Denizlispor 14 6
Takımlar O P
1. Arsenal 14 37
2. M.City 14 32
3. Newcastle 15 30
4. Tottenham 15 29
5. M. United 14 26
6. Liverpool 14 22
7. Brighton 14 21
8. Chelsea 14 21
9. Fulham 15 19
10. Brentford 15 19
11. Crystal Palace 14 19
12. Aston Villa 15 18
13. Leicester City 15 17
14. Bournemouth 15 16
15. Leeds United 14 15
16. West Ham United 15 14
17. Everton 15 14
18. Nottingham Forest 15 13
19. Southampton 15 12
20. Wolves 15 10
Takımlar O P
1. Barcelona 14 37
2. Real Madrid 14 35
3. Real Sociedad 14 26
4. Athletic Bilbao 14 24
5. Atletico Madrid 14 24
6. Real Betis 14 24
7. Osasuna 14 23
8. Rayo Vallecano 14 22
9. Villarreal 14 21
10. Valencia 14 19
11. Mallorca 14 19
12. Real Valladolid 14 17
13. Girona 14 16
14. Almeria 14 16
15. Getafe 14 14
16. Espanyol 14 12
17. Celta Vigo 14 12
18. Sevilla 14 11
19. Cadiz 14 11
20. Elche 14 4
Günün Karikatürü Tümü

Gelişmelerden Haberdar Olun

@