Yozgat'ta Muharrem Ayı Dolayısıyla 750 Kişilik Aşure İkramı Yapıldı
Sivas Vakıflar Bölge Müdürlüğü tarafından Yozgat Çapanoğlu Büyük Camii avlusunda düzenlenen programda cuma namazının ardından vatandaşlara 750 kişilik aşure ikram edildi.
Muharrem ayı dolayısıyla Yozgat'ta düzenlenen etkinlikte vatandaşlara aşure ikram edildi. Sivas Vakıflar Bölge Müdürlüğü tarafından Çapanoğlu Büyük Camii avlusunda gerçekleştirilen programda hazırlanan 750 kişilik aşure, cuma namazı sonrası vatandaşlara dağıtıldı.
Muharrem ayının manevi atmosferi Yozgat'ta düzenlenen aşure programıyla yaşatıldı. Sivas Vakıflar Bölge Müdürlüğü tarafından organize edilen etkinlikte, cuma namazının ardından Çapanoğlu Büyük Camii avlusunda vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.
Programa yoğun ilgi gösteren vatandaşlar, cami çıkışında kurulan stantlardan aşure alarak Muharrem ayının paylaşma ve bereket geleneğine ortak oldu.
750 Kişilik Aşure Hazırlandı
Etkinlik kapsamında hazırlanan 750 kişilik aşure, cuma namazının ardından camiden çıkan vatandaşlara ikram edildi.
Kısa sürede dağıtılan aşureler, programa katılan vatandaşlardan yoğun ilgi gördü.

Paylaşma ve Dayanışma Vurgusu
Muharrem ayının manevi iklimine uygun olarak gerçekleştirilen etkinlikte birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünün yaşatılması amaçlandı.
Vatandaşlar, düzenlenen aşure ikramından duydukları memnuniyeti dile getirerek organizasyonda emeği geçen Sivas Vakıflar Bölge Müdürlüğü yetkililerine teşekkür etti.
Gelenek Yaşatılmaya Devam Ediyor
Her yıl Muharrem ayında düzenlenen aşure ikramları, toplumda birlik ve dayanışma duygularını pekiştiren önemli gelenekler arasında yer alıyor.
Yozgat'ta gerçekleştirilen program da vatandaşların yoğun katılımıyla tamamlanırken, aşure ikramı Muharrem ayının manevi atmosferine uygun görüntülere sahne oldu.
Kaynak:AA
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.