Saraykent'te Kaymakam Mete Öztürk'e Veda Programı Düzenlendi

Saraykent'te Kaymakam Mete Öztürk'e Veda Programı Düzenlendi

Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Bitlis'in Hizan ilçesine kaymakam olarak atanan Mete Öztürk için Saraykent Belediyesi tarafından veda programı düzenlendi. Programa ilçe protokolü, siyasi parti temsilcileri, kurum amirleri ve mahalle muhtarları katıldı.

Yozgat Saraykent Kaymakamı Mete Öztürk, Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Bitlis'in Hizan ilçesine atanması dolayısıyla düzenlenen veda programında ilçe protokolü ve vatandaşlarla bir araya geldi. Programda, görev süresi boyunca ilçeye sunduğu hizmetlerden dolayı Öztürk'e teşekkür edildi.

Saraykent Belediye Başkanı Ahmet Köroğlu tarafından, Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Bitlis ili Hizan Kaymakamlığı görevine atanan Kaymakam Mete Öztürk onuruna Saraykent Millet Bahçesi'nde veda yemeği programı gerçekleştirildi.

Programa siyasi parti temsilcileri, kurum amirleri, mahalle ve köy muhtarları ile davetliler katıldı. Yoğun katılımın olduğu programda, Kaymakam Mete Öztürk'ün Saraykent'te görev yaptığı süre boyunca yürüttüğü çalışmalar ve ilçeye sağladığı katkılar dile getirildi.

kaymakama-veda1

İlçe Protokolü Teşekkürlerini İletti

Programda söz alan katılımcılar, Kaymakam Mete Öztürk'ün görev süresi boyunca kamu hizmetlerinin etkin yürütülmesine yönelik çalışmalarından duydukları memnuniyeti ifade etti.

İlçenin gelişimine katkı sağlayan hizmetleri dolayısıyla Öztürk'e teşekkür eden protokol üyeleri, yeni görev yeri olan Bitlis'in Hizan ilçesinde de başarılarının devamını diledi.

kaymakama-veda2

Kaymakam Öztürk'ten Veda Mesajı

Veda programında konuşan Kaymakam Mete Öztürk ise Saraykent'te görev yapmaktan büyük onur duyduğunu belirterek, görev süresi boyunca kendisine destek veren tüm kurumlara, çalışma arkadaşlarına ve ilçe halkına teşekkür etti.

Gösterilen ilgi ve misafirperverlikten duyduğu memnuniyeti dile getiren Öztürk, Saraykent'te edindiği dostlukları her zaman hatırlayacağını ifade etti.

Samimi sohbetlerin yaşandığı veda programı, katılımcıların Kaymakam Mete Öztürk'e yeni görevinde başarı dileklerini iletmesinin ardından çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.

Bu haber toplam 23 defa okunmuştur
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.