Yozgat Jandarmasından Sürücü Belgesiz Araç Kullananlara Ağır Ceza

Yozgat Jandarmasından Sürücü Belgesiz Araç Kullananlara Ağır Ceza

Yozgat'ın Şefaatli ilçesinde jandarma ekiplerinin gerçekleştirdiği trafik denetimlerinde sürücü belgesiz araç kullandığı tespit edilen iki kişiye toplam 160 bin TL idari para cezası uygulandı. Araçlar trafikten men edildi.

Yozgat'ın Şefaatli ilçesinde jandarma ekiplerinin gerçekleştirdiği trafik denetimlerinde sürücü belgesiz araç kullandığı tespit edilen iki kişiye toplam 160 bin TL idari para cezası uygulandı. Araçlar trafikten men edildi.

Yozgat İl Jandarma Komutanlığı, trafik güvenliğinin sağlanması ve kural ihlallerinin önlenmesine yönelik denetimlerini aralıksız sürdürüyor.

Bu kapsamda Şefaatli İlçe Jandarma Komutanlığı trafik timleri tarafından gerçekleştirilen denetimlerde sürücü belgesiz araç kullanan iki kişi hakkında işlem yapıldı.

Yaralamalı Kazada Ehliyetsiz Sürücü Tespit Edildi

Şefaatli ilçesinde meydana gelen çift taraflı yaralamalı trafik kazasının ardından yapılan incelemede, otomobil sürücüsünün sürücü belgesi olmadan araç kullandığı belirlendi.

Jandarma ekipleri tarafından sürücü ile araç sahibine toplam 80 bin TL idari para cezası uygulanırken, araç trafikten men edildi.

Motorlu Bisiklet Sürücüsüne de 80 Bin TL Ceza

Aynı ilçede gerçekleştirilen trafik denetimleri sırasında durdurulan bir motorlu bisiklet sürücüsünün de ehliyetsiz olduğu tespit edildi.

Sürücüye 80 bin TL idari para cezası uygulanırken, kullandığı araç da trafikten men edildi.

Denetimler Devam Edecek

Yozgat İl Jandarma Komutanlığı'ndan yapılan açıklamada, vatandaşların can ve mal güvenliğinin korunması amacıyla trafik denetimlerinin il genelinde kararlılıkla sürdürüleceği vurgulandı.

Kaynak:Haber Merkezi

Bu haber toplam 518 defa okunmuştur
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.