Altın 6157.99 %-1.67
BIST 14485.46 %-1.66
Dolar 46.4851 %-0.01
Euro 52.9716 %-0.39
Sterlin 61.2068 %-0.2

Yozgat’ta Eğitim-Bir-Sen Geleneksel Futsal Turnuvası Sona Erdi

Yozgat’ta Eğitim-Bir-Sen Geleneksel Futsal Turnuvası Sona Erdi

​​​​​​​Eğitim-Bir-Sen Yozgat 1 Nolu Şube tarafından düzenlenen ve geleneksel hale getirilen 6. Futsal Turnuvası, Rıza Kayaalp Spor Salonu’nda oynanan final karşılaşmasıyla tamamlandı.

Finalde Atatürk Anadolu Lisesi, Yozgat Halk Eğitim Merkezi’ni mağlup ederek şampiyon oldu.

728427444-27859272210336745-5812134327520341728-n

Geleneksel Futsal Turnuvası Finalle Sona Erdi

Eğitim-Bir-Sen Yozgat 1 Nolu Şubesi tarafından Milli Eğitim Müdürlüğü ve Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü iş birliğiyle düzenlenen 6. Geleneksel Futsal Turnuvası büyük bir finalle sona erdi.

Turnuvanın final müsabakası Yozgat Rıza Kayaalp Spor Salonu’nda yoğun katılımla gerçekleştirildi.

Final Maçında Şampiyon Atatürk Anadolu Lisesi Oldu

Turnuvanın finalinde Yozgat Halk Eğitim Merkezi ile Atatürk Anadolu Lisesi karşı karşıya geldi. Kıyasıya mücadeleye sahne olan karşılaşmayı Atatürk Anadolu Lisesi kazanarak turnuvanın şampiyonu oldu.

Maçın ardından düzenlenen törende dereceye giren takımlara kupaları protokol üyeleri tarafından takdim edildi.

729558344-27859273450336621-9090759755468585509-n

Protokolden Yoğun Katılım

Final karşılaşmasını Yozgat İl Milli Eğitim Müdürü İsmail Altınkaynak, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Şube Müdürü Akgün, Eğitim-Bir-Sen Yozgat 1 Nolu Şube Başkanı Kenan Şerefli, Milli Eğitim Müdür Yardımcıları ve çok sayıda spor sever takip etti.

Katılımcılar, turnuvanın eğitim camiası içinde birlik ve dayanışmayı artırdığına dikkat çekti.

Kenan Şerefli: “Sosyal Etkileşim ve Kaynaşmayı Hedefledik”

Eğitim-Bir-Sen Yozgat 1 Nolu Şube Başkanı Kenan Şerefli, turnuvanın geleneksel hale gelmesinden duydukları memnuniyeti dile getirdi.

Şerefli açıklamasında, “Her yıl düzenlenmesi planlanan Geleneksel Futsal Turnuvası ile eğitim camiamız arasında sportif rekabeti ve sosyal etkileşimi artırmayı hedefledik. Turnuva, farklı kurum ve okullardan katılımcıları bir araya getirerek önemli bir kaynaşma ortamı oluşturdu” ifadelerini kullandı.

Şerefli, turnuvada şampiyon olan Atatürk Anadolu Lisesi’ni tebrik ederek tüm katılımcı takımlara teşekkür etti.

729579112-27859273723669927-7468785190708115006-n

Eğitim Camiasında Spor ve Dayanışma Vurgusu

Turnuva boyunca dostluk, rekabet ve dayanışma ön plana çıkarken, organizasyonun önümüzdeki yıllarda da devam edeceği belirtildi.

Eğitim-Bir-Sen yetkilileri, sporun eğitim camiası içinde birleştirici gücüne dikkat çekerek benzer etkinliklerin artırılacağını ifade etti.

Kaynak:Haber Merkezi

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.