Saraykent Kaymakamı Mete Öztürk'e Duygusal Veda: Gönül Bağları Kalıcıdır

Saraykent Kaymakamı Mete Öztürk'e Duygusal Veda: Gönül Bağları Kalıcıdır

Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Bitlis'in Hizan ilçesine atanan Saraykent Kaymakamı Mete Öztürk, ilçeye veda etti.

Kurum amirleri, belediye başkanı, muhtarlar ve vatandaşlarla vedalaşan Öztürk, "Görevler gelip geçicidir; ancak kurulan gönül bağları kalıcıdır." mesajını verdi.

Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Bitlis'in Hizan ilçesine atanan Yozgat’ın Saraykent Kaymakamı Mete Öztürk için veda programları düzenlendi. İlçede görev yaptığı süre boyunca kamu kurumları ve vatandaşlarla yakın diyalog kuran Öztürk, yayımladığı veda mesajında Saraykent'in meslek hayatında her zaman özel bir yere sahip olacağını söyledi.

Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi kapsamında Bitlis'in Hizan ilçesine atanan Saraykent Kaymakamı Mete Öztürk, yeni görev yerine uğurlandı. İlçeden ayrılmadan önce makamında düzenlenen ziyaretlerde kamu kurumlarının temsilcileri, belediye yöneticileri, siyasi parti temsilcileri, muhtarlar ve vatandaşlarla bir araya gelen Öztürk'e yeni görevinde başarı dilekleri iletildi.

Görev süresi boyunca ilçede yürütülen hizmetler dolayısıyla teşekkür edilen Öztürk, Saraykent'e veda ederken duygu dolu mesajlar verdi.

"Saraykent Meslek Hayatımın En Özel Dönemlerinden Biri Oldu"

Veda mesajında Saraykent'te görev yapmaktan büyük onur duyduğunu belirten Mete Öztürk, ilçede geçirdiği sürenin meslek hayatının en anlamlı dönemlerinden biri olduğunu ifade etti.

Öztürk, "Saraykent'te görev yaptığım süre boyunca bana duyduğunuz güven, gösterdiğiniz destek ve samimi dostluğunuz için her birinize gönülden teşekkür ediyorum. Bu güzel ilçede devletimizin emanetini taşırken vatandaşlarımızın huzuru ve refahı için tüm kurumlarımızla birlikte gayret gösterdik." ifadelerini kullandı.

"Görevler Geçici, Gönül Bağları Kalıcı"

Görevlerin gelip geçici olduğunu vurgulayan Öztürk, Saraykent'ten fiziken ayrılsa da ilçede kurduğu dostlukları ve hatıraları her zaman yanında taşıyacağını söyledi.

Birlik ve beraberliğiyle örnek gösterdiği Saraykent'in gelecekte de gelişimini sürdüreceğine inandığını belirten Öztürk, tüm ilçe halkına sağlık, huzur, bereket ve başarı temennisinde bulundu.

Protokolden Anlamlı Uğurlama

Kaymakam Mete Öztürk'ü yeni görev yerine uğurlamak üzere makamında gerçekleştirilen veda ziyaretlerine Saraykent Belediye Başkanı Ahmet Köroğlu, kurum amirleri, siyasi parti temsilcileri, muhtarlar ve vatandaşlar katıldı.

Ziyaretlerde Öztürk'e ilçeye yaptığı hizmetlerden dolayı teşekkür edilirken, Bitlis'in Hizan ilçesindeki yeni görevinde başarı dilekleri iletildi.

Teşekkür ve Helallik Mesajı

Veda konuşmasında Yozgat Valisi Mehmet Ali Özkan başta olmak üzere milletvekillerine, belediye başkanlarına, siyasi parti temsilcilerine, il genel meclisi üyelerine, kamu görevlilerine, muhtarlara, sivil toplum kuruluşlarına ve Saraykent halkına teşekkür eden Öztürk, "Hakkınızı helal etmenizi istirham ediyorum, benden yana varsa sonuna kadar helal olsun." sözleriyle ilçeye veda etti.

Bu haber toplam 12 defa okunmuştur
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.