AK Parti Yozgat Merkez İlçe Başkanı Şimşek'ten Köy Ziyaretleri
AK Parti Yozgat Merkez İlçe Başkanı Kazım Emiroğlu Şimşek, Recepli, Bozlar ve Buzağcıoğlu köylerini ziyaret ederek vatandaşlarla bir araya geldi. Şimşek, birlik, beraberlik ve paylaşma mesajları verdi.
AK Parti Yozgat Merkez İlçe Başkanı Kazım Emiroğlu Şimşek, Muharrem ayı ve Aşure Günü dolayısıyla Recepli, Bozlar ve Buzağcıoğlu köylerini ziyaret etti. Vatandaşlarla bir araya gelen Şimşek, birlik ve beraberlik vurgusu yaparak köy muhtarlarına misafirperverlikleri için teşekkür etti.
AK Parti Yozgat Merkez İlçe Başkanı Kazım Emiroğlu Şimşek, Cuma günü ve Muharrem ayı dolayısıyla Recepli, Bozlar ve Buzağcıoğlu köylerinde vatandaşlarla buluştu.
Köy ziyaretlerinde vatandaşlarla sohbet eden Şimşek, Muharrem ayının paylaşma, dayanışma ve kardeşlik ruhunu hep birlikte yaşadıklarını belirtti.

Birlik ve Beraberlik Mesajı
Ziyaretlerin ardından açıklamada bulunan Şimşek, Cuma gününün manevi huzurunu ve Aşure Günü'nün bereketini hemşehrileriyle paylaşmanın mutluluğunu yaşadıklarını ifade etti.
Şimşek, gerçekleştirilen sohbetlerde birlik, beraberlik ve kardeşlik bağlarının daha da güçlendiğini belirterek, Muharrem ayının ülkeye ve millete hayırlar getirmesini temenni etti.
Muhtarlara Teşekkür
Ziyaretler sırasında kendilerini ağırlayan Recepli Köyü Muhtarı İsmail Akdoğan, Bozlar Köyü Muhtarı Murat Kılıçaslan ve Buzağcıoğlu Köyü Muhtarı Gürsel Dalgıç'a teşekkür eden Şimşek, gösterilen misafirperverlikten dolayı memnuniyetini dile getirdi.

Yönetim Kurulu Üyeleri de Katıldı
Köy ziyaretlerine AK Parti Merkez İlçe Yönetim Kurulu üyeleri Şuayip Yılmaz, Alper Polat, Mehmet Gönül, İsmail Yılmaz, İrfan Mahir ve Vasif Akçin de katıldı.
Şimşek, ziyaretlerde kendisine eşlik eden yönetim kurulu üyelerine de katkıları ve emekleri dolayısıyla teşekkür etti.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.